sâmbătă, 7 august 2010

Un festival discret - Anonimul


August este, alaturi de decembrie, luna cea mai trista pentru un amator de cinema. Unul adevarat, caruia sa ii placa sa vada filmul in sala, nu tras de pe ODC. Iesind deci de la cinema si numarand eu pe degete filmele de vazut, mi-am adus aminte de “Anonimul”. Este vorba de festivalul acela varatic devenit de vreo doi ani mai mult decat discret, daca l-as fi vazut anuntat v-as fi povestit deja despre el, asa cum fac in fiecare an. M-am pus pe cautat azi, am gasit aici o stire foarte mica despre conferinta de presa organizata ieri de catre organizatori. Am dat fuga si pe site unde am aflat printre altele ca editia de anul acesta a festivalului se desfasoara in intervalul 9.08-15.08 tot la Sfantu Gheorghe in Delta.
Organizatorii au avut in vedere doua locatii pentru proiectii. In timpul zilei filmele sunt proiectate in salile Complexului Cinema din Green Village, iar intrarea se face in limita locurilor disponibile pe baza de invitatiile gasibile la Info Point. Pentru proiectiile in nocturna se va folosi ecranul gigant din camping si, atentie, intrarea este libera.

Puteti gasi programul festivalului aici, iar aici sunt mentionate filmele proiectate (numai ca nu sunt toate, consultati deci programul).


Pentru fericitii care vor merge la festival, de notat pe lista de musai-de-vazut filmul de deschidere al festivalului, “Copie conforme” de Abbas Kiarostami precum si pelicula care va inchide bucla, respective gala de inchidere, “A Serious Man” semnat de fratii Coen. Daca as fi acolo, as merge la seara HBO, n-as rata competitiile de scurtmetraje de animatie si de fictiune, iar din competitia “mare” as revedea cu infinita placere “Alamar” de Pedro Gonzales-Rubio. Cum insa nu voi fi acolo, sper sa citesc numai lucruri bune despre acest festival atat de discret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu